Har börjat på en ringväst!

Jag är av den otåliga sorten...

Insåg att jag inte kan hålla på med två test-saker.
Jag vill producera också.
Jag la ner tröj-projektet tillsvidare, och har börjat på en RINGVÄST.
I svart ullgarn.
Det är inte ofta jag använder ullgarn faktiskt, men ska det vara ett klädesplagg som man ändå måste ha en tröja under...
DÅ funkar ull.
Men som sjalmaterial säger jag NEJ TACK!
Det är för stickigt.

Så nu producerar jag igen, och ser på Robinson.
Jättespännande!
Jag skäms lite, men jag tycker faktiskt det.
Jag som bara totalt bojkottat det sen FÖRR i TIDEN, men iår, tack vare sonen har jag ju suttit och gluttat på det.
Nu sitter jag och tittar på det själv, och SUPERHEJAR på gotlänningens lag.
Till och med skriker för mig själv här i soffan på tävlingarna.
Och tycker att motståndarlaget är en gäng pinsamma loosers som bara gnäller och gnäller.
Hm, jag har fått dålig tv-smak tror jag bestämt!

Snart läggdags, fast jag är pigg så jag får väl se...
Lite sugen på mitt nya projekt.
Det har varit en mycket lång dag och jag fått mycket gjort.
Den har gått gräsligt fort.
Nu hoppas jag bara att regnet imorgon inte kommer förrens framåt eftermiddagen, för jag vill ut och GÅ.
Sen SKÄRA tyg (med min nya kniv ;) och kanske hinna börja sy och efter det...
Då går jag och jobbar.
Fullt fart, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0