Lyteskomik och kåt-reklam!

Jag ser "Uppdrag granskning"!
Jag känner mig spyfärdig.
Grinfärdig.
Förbannad.
Fy fan, , stackars, stackars, stackars, stackars barn!
Det är så fruktansvärt så det är ofattbart.

Sonen kom hit vid 17.30-tiden från pappa igen.
Nu sitter han nere vid mormor och ser "Bonde söker fru", dom tycker att det programmet är HELFESTLIGT.
Det tycker inte jag, jag tycker det är lite i stil med "Stefan & Krister" detta året.
Typ VÄLDIGT PLÅGSAMT och lyteskomik.
Jag undrar om det inte är skådisar egentligen iår, dom verkar lite...
"Speciella", minst sagt.
Jag har sett TVÅ PROGRAM och jag kände att om att om jag sitter och skrattar åt människor som verkar vara "tappade bakom en vagn"...
Fastän dom är på riktigt...
Då är det inte bra!
Då får jag dåligt samvete.
Usch.
Nä, morsan och sonen kan ägna sig åt detta nöje, jag avstår, jag tycker det är plågsamt.
Jag är tillräckligt elak ÄNDÅ

För övrigt är jag godissugen så in i BOMBEN just nu.



Men har inte gett efter för begäret.
Fast jag kan lova...
Hade det inte varit så djäkla dåligt väder, då hade jag varit över på Statoil på två röda!

Idag har det fan i mig inte varit en bra dag, jag har genomlidit den känns det som.
Jag är glad att den snart är slut och jag hoppas på en bättre dag igår.
"Arg, ont och instängd" får bli ledorden för dagen.
Imorgon är sonen ledig från skolan, han och jag ska ha TREVLIGT IHOP.
Hitta på något.
Såg på vädret att det skulle bli SNÖ...
Kanske vi kan ta en tur till Tallunden om snön ligger kvar på backen.
Inte för att JAG ska åka, nä, det vågar jag inte, men TITTA kan man ju göra.
Det enda jag vet är att det blir UTOMHUSAKTIVITET av något slag.

Det jag vet...
Det är att jag ska SOVA LÄNGE IMORGON iallafall.
Det blir säkert ända till klockan 08.00.

Nu börjar KÅT-REKLAM från Gotland.
Ännu en gotlandsdeckare med fantastiska vyer från öin.
Därav KÅT-REKLAM.
Jag ska se, inte för att jag tror den är bra, det VET jag redan att den inte är.
Men jag vill se hur många ställen jag känner igen från gotland.
PLUS att jag stod utanför huset som visades i början av avsnittet, där "Maria Wern bor", och såg när dom spelade in olika scener.
Ligger i Vibble och jag passerade när jag gick min autistiska Vibblerunda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0