Maskeradkostym som skulle bli succé!

Jag bara MÅSTE lägga upp en bild och visa er...

Idag när jag hittade lite nya handarbetsbloggar på nätet, så ramlade jag över denna URSKÖNA kille i egensydd maskeradkostym.
Har man BARA gamla tråkiga idéer till maskeradförslag á la Prinsessa, Batman, Rävkostym eller kanske Darth Vader, så tycker jag att man borde få en himla kick av att se detta som inspiration:



Maneating shark costume!
Nu snackar vi MASKERADKOSYM liksom.
Jisses vad jag började skratta, ascool!
Snacka om MASKERADSUCCÈ om man hade dykt upp i en sån där skapelse.
Vem skulle inte vilja ha en sådan kostym undrar jag, JAG VILL, jag vill
Det DÄR kallar jag STOR HUMOR, bra fantasi och skicklig KREATIVITET!
Det enda som kan ligga på minussidan skulle kunna vara gå-utrymmet på kostymen.
Ser lite sjöjungfru-tajt ut 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0