Nöjd...

Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Känner mig djäkligt nöjd med min dag.
Jämnfört med igår, när jag höll på att DÖ så här dags.
Ikväll är jag PIGG och vill fortsätta handarbeta hela natten...
Men det är ju kört, jobb imorgon ju.

Jag virkar på kjolen och har startat upp en svart rundhalsduk.
Kjolen blir nog klar i övermorgon OCH...
Har suttit här och fiffilurat på en modell när jag ska fota den.
Träffade en av mina fina arbetskamrater idag, tror nog att jag ska fråga henne om inte hon kan ställa upp med sina snygga spiror.
Ja, förhoppningsvis ska vi ha en lite date i veckan som kommer, då ska jag kolla om hon har lust!

Såg Robinson här och kände rent spontant att han Daniel, gotlänningen, förmodligen skjutit sig själv i foten nu.
Han har försökt pakta och fulspela så djäkla mycket att han gjort bort sig för alla.
Nu, mot sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0