Och ute regnar det...

Rise and shine!
Jag är tillbaka i soffan och ute regnar det.
Kan ju inte bli bättre.

Är TRÖTT som en BÄVER efter jobbet, men det är för att jag glömde att ta med min nya kudde.
Jag har ingen bra huvudkudde, vilket gör att jag sover som en kratta, vilket gör...
Att jag är ett VRAK idag!
Men jag håller igång tills jag stupar ikväll, lika bra det.

Min plan just nu, efter EN MYCKET STADIG frukost, är lite TYG-INSPEKTION, sy lite, dusch, och sen kommer Syster-Yster och vill ha stickmönster och lite stickskola antar jag .
Så dagen kommer rulla på och jag med den.
Jag blir iallafall hemma, pysslandes och kanske att man hinner få en nypa frisk luft mellan regnskurarna.
Återkommer lite senare och då ska jag blogga om " För lite MAT på tallriken för en dyr penning på restaurang!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0