Sömmerska av RANG!

Österholmskan, sömmerska av rang!
Eller inte...
Jag får nog säga INTE idag!

Hann ändra mig beträffande tyget, tyckte det var riktigt snyggt igen!
Bara det att jag tyckte att det var lite för lite tyg kanske...?
Eller?
Äh, det blir nog bra, tänkte jag och skar till tyget och började sy.



Blev bara nöjdare och nöjdare ju mer jag sydde.
Oj, oj så bra det blev!



Så blev den blev KLAR, och den precis SOM JAG VILLE HA DEN!!!!

Bara ett problem...
Den passar en tioåring eller kanske inte ens det!
Den kanske ser lagom ut här på bilden, men det är den definintivt inte.
Den blev storlek XXXS typ.
Så det var ju SKITBRA att jag INTE sydde i det fula tyget först...
Eller inte!
Jag kanske skulle ha gjort det nu så här med facit i hand.
Men, men, nu har jag slösat ett DYRT tyg, fått till modellen så...
Då får jag väl köpa mer tyg och börja om!





Baksidan.
Den är inte snesydd, bara ostruken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0