Svårt att sova...

Tiden går här på morgonen och jag med den!

Lätt och somna igår?
Nä, inte direkt, jag kom inte isäng förrens vid 23-tiden.
Sen låg jag och planerade NÄSTA klädesplagg.
Jag vågade inte ens titta på klockan när jag släckte lampan.
Då hade jag bara haft ÄNNU svårare att somna.

Vaknade idag när klockan ringde och önskade att jag hade haft en son som var lite mer vuxen...
Att han haft EGET ANSVAR att komma upp.
INTE NU dock, när jag är uppe och är SLITEN...
Men DÅ

Sen blev det DET VANLIGA.
Skriver inte ens VAD, för ni vet.
"The little angry housewife AND mom" dök upp igen.
(la till "and mom" idag för det är ju mammavecka...)
Tur att ingen av dom är hemma när jag springer runt här och plockar undan disk, tandborstar och GUD VET vad mer!
(jaha, då skrev jag iallafall...)
GUUUUUUUUD vad jag gnäller.
Så...
Borta!

Annars så känner jag mig på väldigt gott humör.
Väntar på att höra något från Syster-Yster, hon ville luncha någon dag i veckan.
Får se om det blir idag...
SEN ska jag faktiskt bege mig till affären där HUNDEN finns!
Ska se om dom har tid att prata lite idag, annars lämnar jag bara mitt nummer tror jag, så får dom höra av sig.
Bra att veta om dom nu verkligen SKA HA valpar, annars får vi börja leta på annat håll.
Tur att man har HUNDEXPERTER i vänkretsen, då får man isåfall utnyttja DERAS kompetens

Nu fick jag sms, det blir lunch.
Jag ska fixa iordning mig själv också.
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0