Slipper bli bankrutt...

Dagen sniglar sig fram...
Och jag med den.

Men jag orkar iallafall göra lite, tillskillnad från igår.
Jag har virkat lite och gjort pepparkakescones.
Sambon städar så jag har försökt "flytta runt" lite.
Och när han städade...
Hittade han en halv burk av min MEDICIN under soffan!!!!
Hurra, då räddade han den här månadens konsumtion.
Slipper man bli bankrutt

VC ringde och sköterskan kunde inte ge något klokt svar.
Hon trodde dock att jag blev "omsmittad", inte att det är något som ligger kvar i kroppen .
Jag föreslog själv att jag skulle ringa läkaren imorgon när han har telefontid, det tyckte hon var bra.

Just nu sitter jag och ser UR-program, "Tema psyket".
VÄLDIGT intressant.
Och noterar att tjejen som leder programet har grått och himmels-mörkblått på sig.
Har aldrig tänkt på att det är snyggt.
Men det är det ju.
Något att efterapa...
Och då tänker jag både KLÄDMÄSSIGT och HANDARBETSMÄSSIGT.
Hm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0