Måste ha en rygg också...

Jaha, otur som vanligt!
Vädergudarna har svikit mig.



Hade jag nu bara haft regnkläder så hade jag kunnat gå ut och gå runt muren åtminstone.
Få lite frisk luft.
Men jag har ju inte ens det.
Har jag TUR...
Kanske det slutar regna till lunch iallafall, det har ju regnat sen igårkvälls.
Det vore kanon, för jag kan inte sitta inne hela dagen och sen gå och jobba, då kommer jag vara skittrött.

Nu har jag avverkat lite kaffe, pepparkakescones och morgon-tv.
Jag ska börja klippa tyg snart.
Men först...
Måste jag ju kanske rita en BAKSIDA till min topp.
IQ-fiskmås blev ju så himla glad att hon ritat KLART och fått till mönstret igår.
Fast IQ-fiskmås glömde kanske bort att man måste ha en RYGG också.
Kan bli lite dragit och naket annars.
Funkar möjligen för en Slitz-modell, men inte för mig!

Ibland blir jag ganska trött på mig själv.
Så det är väl planen just nu.
Eller efter att Ronny Svensson recenserat nya Cornelisfilmen som jag och morsan ska gå och se.
Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0