Hästen i fållan...

Hästen i fållan har sprungit av sig!
1.3 mil blev det till att börja med, sen ska jag gå till jobbet och då kan jag lägga på 2.5 - 3 km.
Låter som en BRA utrensning av motionshormonerna!
Och regnar det imorgon...
Då har jag fått vad jag behövde!
Fast jag kommer väl inte vara nöjd med det ändå, DÅ.

När jag gav mig iväg imorse sken solen, luften var mild och jag mötte totalt EN enda människa på hela min promenad.
Det är LYX!
En kille med hund på Hällarna, det var allt.
När jag kom upp på P18 vägarna var det tomt och dödstyst.
Det är så härligt!
Skogen ger jag mig inte in i, det är jag faktiskt för feg för, men alla slingrade grusvägar mellan Vibble och Träkumla, dom duger bra.
Bara jag, solen och tystnaden.

Nu sitter jag och har nästan fixat allt inför jobbet.
Jag ska handarbeta tills jag går, så "hej på en stund" nu har jag inte tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0