Pussa ihjäl ungen...

Tjolahopp!
Detta är dom bästa av mornar...
När man kommer hem från jobbet och är utvilad!
Inatt sov jag som en PRINSESSA för jag hade med mig min nya, sköna kudde.
Så idag är jag pigg och glad.
Nu har jag spisat frukost, sitter i soffan och MYSER och ute lyser solen.
Det blir nog en liten tur ut mot Hällarna, eller runt muren bara kanske.
Jag vill passa på när solen lyser.

Och så är jag så GLAD att jag upptäckte NYA grejer med min lånade mobil igår!!!
Jag kan BLOGGA PÅ DISTANS!
Så FRÄCKT!
Ja, det kanske låter som jag upptäckt GLÖDLAMPAN nu och kanske även HJULET...
Men jag är inte van vid sådana MODERNITETER.
Jag kan liksom LITE om det jan pysslar med på datorn, men det är fasen i mig begränsat.
Och mina mobiler har varit otroligt omoderna.
Jag är lite rädd att skaffa mig nya vanor som blir beroendeframkallande.
För det BLIR det ju om man tycker något är kul.

Men det är ju lite ROLIGT, och bra att ha när man har TRÅKIGT eller DÖTID!


Ett annat STORT...

Är att SONEN kommer idag!!!!!
Äntligen är det MIN vecka igen.
Äntligen får jag pussa ihjäl ungen och vara en SKITJOBBIG MORSA och äntligen fär jag stångas med förpubertala problem!
GUD VAD JAG LÄNGTAR!

Och igår när jag pratade med min lille prins sa han, utan att JAG sa det först (för oftast säger jag det först och så säger han: Jag älskar dig också, eller bara: Mmmm... Men igår: )
"Mamma jag älskar dig!"
Wowsi, wowsi, wow.
Det är då man önskar att man kunde spela in samtal och ta fram det där spontana"Mamma jag älskar dig" lite då och då.
Klockan 15.00 är han hemma.
Må tiden gå fort.

Nu ska jag fundera på upplägget för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0