If I say jump...

Choklad...
Ja, jag äter några maraboubitar!
Blev sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå djävla sugen!
Och det är ju långt till helgen

Annars så satt vi och såg ett hundprogram här förut.
Och nu undrar jag om vi inte ska skaffa en...



King Charles Cavalier spaniel!
Gud, så supersöta hundar.
Och glada och snälla verkar dom ju vara också.
Jag som är en riktig border collie-tjej blev helt BEDÅRAD.
Gick GENAST in och kollade priser på objekt "Till salu" på nätet och kunde konstatera att dom låg på 10 000 - 12 000 kr.
Billigt värre, eller inte...

Så hittade jag en liten BLANDIS, samma sort som ovan, blandat med Lhasa Ahpso för 5500!



Ursäkta...
Men VEM skulle kunna säga NEJ till en sån där SÖTNOS?
Ja inte jag iallafall.
Nu bor ju just den där valpen i Göteborg, och det är ju inte nästgårds för oss direkt...
Men GUD så sugen jag blev!!!!

Ja, ja, det blir väl nån hund så småningom igen!
Förmodligen något med border collie i ändå, det passar en långdistanspromenerare/rastlös galning som MIG.
Plus att jag vill ha något som lyder PÅ SEKUNDEN, det passar en bestämmare som MIG.
If say JUMP...
Är det nog bäst att den JUMPAR omedelbums!

Jag skulle nog förmodligen ta död på en sån där liten sötnos och ge den en hjärtattack med mitt första...


Nä, nu ska jag krypa till kojs och läsa den FAKTISKT ganska spännade upplösningen på den senaste boken jag köpte "Råttfångerskan", ÄNTLIGEN en bok som jag gillat efter SÅ många floppar.
Inte en superduperbra bok, men HELT OKEJBRA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0