En enda stor sur citron!!!!

Vi har sett film här i eftermiddag, lite famlijetid så här på en regnig dag.

Som vanligt lyckades vi välja en dålig film, den var bra halva delen av filmen.
Sen blev den dåligare och dåligare och slutade ännu dåligare.
"Seawolf" tror jag den hette.
Och på nätet när jag kollade rek. ålder på filmen så stod det 11 år och äventyr.
När vi sen läste på själva filmkonvolutet stod det 15 år.
Sonen fick blunda en hel del.

Jag har börjat på en egenkomponerad virkad kjol!
Den ska jag ha själv tror jag.
Det blir i det svarta ullgarnet som jag skulle ha haft till den där ringvästen.
Men garnet funkade ju inte till den, så då får det blir till en kjol istället.
Jag ska nog ha den som "innekjol" den ska inte bli fodrad.
Den blir nog VÄLDIGT RETRO.
Som skärp ska jag ha ett grönt eller lila band, kommer bli kanon
Den kommer nog gå fort att svänga ihop, beroende på vad jag gör annars i dagarna som kommer.
Jag jobbar ju nämligen bara en dag denna veckan också.

Jag har värk ikväll, går förmodligen mot "lägre hormoner" i kroppen och då går den ju inte över.
Jag är på dåligt humör och känner att jag inte tål ett smack.
Jag tycker att veckan gått för fort med sonen...
Jag surar för DET OCKSÅ.
Jag är bara en enda stor sur citron.

Mina naglar håller fortfarande på att lossna från köttet.
Jag kan liksom inte ens peta naglarna när jag fått skit under dom.
Då petar jag bara längre och längre ner i lossnad vävnad.
Ont gör det också.
Jag kan ju inte använda naglarna för dom gör ont pga att dom lossnar.
Nu har det hållit på så här i 1½ månad.
Kanske jag borde söka för det iallafall, men jag har ingen LUST att besvära Dr. Martin med denna lilla åkomman.
Det känns som om vi har sett NOG av varandra detta året.
Men det ger sig ju inte...
SUCK!!!!!

Och som om inte det vore nog...
Min fläkt i min dator håller på att ge upp.
Jag bloggar just nu på sambons dator.
Jag LÄR behöva köpa mig en NY DATOR ganska snart om jag inte ska förlora all information och bilder jag har lagrat på min dyrgrip.
Jag är så djävla PISSED OFF.

Den måste hålla tills efter jul!
Varför måste den börja krångla FÖRE jul?
Den kunde väl börja efter åtminstone, så man har lite tid på sig att skrapa ihop pengar, UTÖVER JULKLAPPARNA!

Jag LÄR behöva vartenda KORVÖRE jag kan FÅ.
Jag ska få retroaktiv lön från april och jag måste få ut alla pengar jag kan från min semester jag har sparat...
Då kanske jag åtminstone har kommit till 2/3 delar av pengar till en dator.
Eller en hel?
Jag är är nog surare än en citron.
Vad är man då...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0