Guldkant...

Sonen har åkt till pappsen igen.
TRIST, men jag får se det som GULDKANT på tillvaron att ha fått ha haft honom här så mycket denna veckan ändå.
Vi har haft det supermysigt senaste tiden, HORMONERNA verkar ha tagit paus sen några veckor tillbaka.
SKÖNT
Jag längtar REDAN tills på måndag och det är inte långt kvar!

Imorgon laddar jag för jobb.
DET STÅR UNDERSTRUKET med gul överstrykningspenna på min kalender så jag har koll
Överdragsbyxor är framplockade, så jag är laddad och klar för vilket busväder som helst imorgon.
Blir sen ledig hela helgen fastän det är jobbhelg, men om "jobbet åker bort", då kan man ju inte jobba...
Alltså blir jag ledig, eller jag tar ut semester faktiskt.

Imorgon blir det alltså jobb och sen ska jag reka lite julklappar till sonen.
Jag vet EN julklapp som är självklar OM den finns, en samlingscd med Petters bästa låtar.
Det är ingenting sonen önskat sig, men han BOR på Youtube och lyssnar på allt Petter har gjort.
Jag vet inte om Petter är så där penningakåt så han har gjort som alla andra artister gör, när dom behöver tjäna lite extra flis...
En cd med sina bästa låtar.
Men jag hoppas, jag tror verkligen sonen skulle bli glad OM det fanns en sån cd.
Jag ska kolla det, och lite till.
Kanske blir det ett litet besök hos hunden Fiona också, beror på hur mycket folk det är i affären när jag går förbi.
Jag kan fortfarande inte sluta tänka på henne och en valp.
Såg hundar idag som var helt överlyckliga ute av snön och lekte, jag blev bara MER än MEST hundsugen.



Ja, det där hundtjatet kommer snart bli lika TJATIGT som min WHIPLASH var förut.
Men det är ju skönt att BYTA SPÅR, kan jag tycka själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0