JULKUL!

Jag har köpt JULKUL för MINST 450 kr.
Kanske mer.
Trots att jag har MASSOR på vinden.
Men jag ville ha mer till julgranen iår, den ska DINGNA med kulor, hjärtan och glitter.
Disneygranarna kan slänga sig i väggen, dom kommer inte ha en chans mot min gran.

Jag köpte samma hjärtan som jag köpte i silver igår och idag köpte jag färgerna rosa, kornblått, gräsgrönt.
Kornblå kulor med snöflingor på och silverkulor.
Sen köpte jag en likadan adventsstjärna som jag fick av min moster, fast denna ställde jag i sovrummet.
Och så köpte jag...



Ljus som matchade köket till adventsstaken.
När jag kom hem for jag upp på vinden och hämtade ner julstjärnor, några jultomtar och adventsstakar.
PIMPADE lägenheten till ADVENTSSTATUS!
Kände mig så nöjd efteråt trots nackvärk.



Mamma kom upp och sa:
"Ja, vad skönt att det inte ser lika trist ut som förra året vid advent och jul!"
Men FÖR FAN mamma, är du knäpp, hur mådde jag DÅ????
"Nä, nä, okej, men det ser fint ut IÅR iallafall."
Jag bara lämnade mitt eget kök och blev förbannad!

Jag och sambon ska snart se film.
Jag återkommer, jag har ÄNNU inte glömt mitt TEMA som jag egentligen skulle skriva om nu, jag får ta det efter filmen.
Hej då så länge från JUL-KNARKAREN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0