Band på!

Min gräs(gräsligt)gröna väska är klar.
Men jag hittade inte det bandet som jag hade tänkt mig, så det fick bli ett matchande.
Så som det ska vara egentligen.
Lite tråkigt, men sött.
Fast det är bara att dra bort bandet och sätta dit det jag vill ha när jag väl hittar det.
Men NU känns den redo att använda iallafall.



Färgerna och kvaliteten med mobilkameran blir ju som vanligt BAJS.
Men eftersom jag ska ha den själv, orkar jag inte lägga ner någe krut på att fota med den vanliga kameran.
Bandet är för långt också, dom ska klippas av och sys.



Och i tygaffären hittade jag idag ett SKITFINT TYG!

Undangömt under en massa annat FULTYG.
Ett riktigt 70-talstyg.
Jag har ju gnällt här på bloggen på BRISTEN av coola tyger i tygaffärerna, men nu hittade jag allt ett litet undantag.
Det kommer bli en halvkort klänning eller en sommartopp utan ärm.
Jag ska räkna på tygåtgång imorgon och sen SHOPPA.
Det var rätt dyrt för att vara ett billigt tyg, men det är å andra sidan djävligt dyrt med tyg på den här ön.
Men jag ska ha det, för det var JÄTTECOOLT!
Och nu vill jag faktiskt börja SY igen, komma igång.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0