Blink, blink...

Pigg?
Blink, blink...



Nä, jag ser ut som en gammal fyllekärring på ögonen.
SÅ TRÖTT är jag.
Inte särskilt smickrande.
Men vem fan ser mig å andra sidan...?
Nobody.
Jag försöker hålla mig vaken tills Desperata Husfruarna är slut, kan bli tufft.
Szzznark.

Har räknat på TRÖJ-MÖNSTER och testvirkat.
 Ja, det där IGEN ja.
Har KANSKE kommit fram till mönster och rätt storlek.
Men eftersom jag är för trött just nu för att kunna avgöra om BU eller BÄ, får det vänta tills imorgon.

Snart läggdags, imorgon startar jag upp med en LÅNG MOTIONSRUNDA, sen lite handarbete och sen...
Kommer min lilla SUNSHINE!
Och hennes mamma påstår att hon hela helgen, upprepat som ett väldigt envetet mantra:
Madde, Oar, GÅ, Mm.
Madde, Oar, GÅ, Mm.
Och även kört lite "kanin-fnys" på det.
Det vill säga att när hon härmar vår/en kanin, då rynkar hon på näsan och fnyser.
Som en...
Fnysande kanin
Och med det menade lilla sötnosen att hon ville gå hem till oss!
Jag tror vi kan vara MER än smickrade!
Och jag längtar efter lite BEBISGOS.
Eller barngos kanske jag ska börja säga, hon är ju ingen bebis längre.
Nu nattinatti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0