Jag är ett geni!

Det är kanske inte alla som vet det...
Men jag är faktiskt ett GENI!

Svårt att tro kanske, väldigt svårt att tro, men jag ÄR ett geni, jag lovar.



Ja, här ser man mig när jag är...
Genialisk.
Professor Madde i sitt esse.

Jo, JAG FIXADE MÖNSTRET.
Geni, geni, geni.
Jag är inte lite blygsam jag.

Så nu har jag både stickning och virkning på G.
Samma TYP av rund halsduk ska göras, men i olika tekniker då följdaktligen.
Jag gillar NOG båda.
Fast...
Jag är tveksam om garnet till den virkade.
Det får bli en prototyp så får jag se sen.
Geeeeeeniiiiiiiii
Sticka lungt.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Lycka till med både virkning och stickning. Du får väl visa upp resultatet här sen så vår vi avgöra vilken teknik som gav bäst resultat.



Ha en fin helg!

2010-10-02 @ 21:37:10
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, jag lär nog visa upp hur det blir, fast jag tycker garnet till den virkade inte är så bra. Jag ska nog leta efter ett annat. Ha en fin helg du med :D

2010-10-03 @ 13:57:23
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0