Muffligare...

Så försökte jag fota själv...





Blev SUDDIGT!
Men jag ville visa, speciellt med den första bilden, att det är bättre med en kortare modell, för då kan man få en lite "muffligare" sjal när man inte drar ut den hela vägen.
Suddigt, suddigt, suddigt.
Och jag orkade inte ta några fler kort.
Men...
För mig är den här typen av sjal en innesjal.
Jag vill ha SUPERTJOCKT (fast lätt) runt halsen när jag är ute.
Annars fryser jag giraffhalsen av mig.
Men...
Jag använder ju ofta sjal INNE också, för att jag fryser.
Då kommer detta vara min nya favorit.
Och jag tycker kanten på sjalen blev så söt.
Jag har faktiskt på mig den nu.

Jag ska börja på en ny så fort jag har köpt ett BRA garn.
Krambroboden nästa.
Eller så fort jag får skjuts

Det blev väldigt blåsig promenad till kontoret förut, och möte.
Och första timmen stod jag mest!
Ser säkert helpuckat ut, men jag tror mina arbetskamrater vänjer sig snart.
Idag fick vi nämligen inte vara i vårat vanliga rum först, utan ett annat.
Och där fanns det verkligen inte en stol som passade min nacke.
Jag stod som sagt ganska mycket, sen kom vi in där vi brukar sitta och då fick jag sitta på den stolen som "jag tolererar", men det är knappt alltså.
Aoutch.
Stolar kan döda.

Nu sitter jag i soffan och vilar.
Ska kolla nyheterna.
Jag återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

snygg i håret du e då...

2010-10-06 @ 23:30:17
URL: http://vitahusett.wordpress.com
Postat av: Bloggaren Herself

Tack, fast själv tycker jag nog mest att jag ser ut som en hippie...

2010-10-07 @ 09:05:15
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0