Romantisk touch...

Jag har typ lite TRÅKIGT...

Men jag tar det lugnt.
Sonen kom hem här och vi gjorde äppelringar tillsammans.
Han skalade och gjorde "hålet i mitten" och jag skar ringar och hängde upp.
Teamwork när det är som bäst.
Sen blir det HÄLFTEN VAR.
Jag ska lägga upp i varsinn glasburk

Så blir det ett litet smakprov på min virkade "rundsjal".









Jag tror att det kommer bli riktigt BRA.
När jag ser den i dagsljus tänker jag:
Den blir SKITBRA!
När jag har haft den framme i kvälls/lampljus:
Nja.
Men jag tror nog att det blir bra som sagt.
Och det som är BRA med mönstret, det är att det blir en "naturlig" vågig kant.
Jag tycker det blir finare än en vanlig RAK.
Jag vill ha lite romantisk touch.

Jag skulle vilja jobba på som satan ...
Men satan får vänta.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0