Hund!

Idag såg jag en annons i tidningen.
Visade mamma och hon...
Blev lika dödsfrälst som jag!

En hund, en blandis mellan...



Lagotto och...



Spansk vattenhund.
Det finns bild, men den kan jag av någon andledning inte lägga upp.

Ja, dom måste nog vara närbesläktade på något sätt.
Valpen var URSÖT.
Och mamma undrade:
"Ska du ringa och kolla priset?"
Och för TVÅ PERSONER som INTE vill ha hund igen/just nu, så blev det sug i magen.
Jag sa:
Om den kostar runt 4000 kan vi ju dela på den.

Så tog jag numret och gick upp.
5 minuter senare hojtar mamma i trappen:
"Vad skulle dom ha för valpen?"
Jag hade inte ringt, men ringde upp och...
Dom ville ha 8000 för den.
Jaha, då var det spiken i kistan direkt.
Undrar hur vi hade ställt oss till ett besked på 4000 eller mindre?
Jag tror faktiskt POSITIVT.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0