Dassigt oktoberljus...

Idag har jag tagit en liten promenad till apoteket och hämtat ut medicin.
Det blev bara EN burk, för mitt högkostnads-kalas har tagit slut.
Medicinen är SVINDYR och det är långt till nästa 1800 kr.
Gud så trött man blir.

Sen tog jag bara en liten promenad i den ännu tysta och ganska lugna stan.








Och tillsist en ganska sliten, omascarad undertecknad i dassigt oktoberljus.

Nu är jag hemma igen och har hoppat i myskläder.
Min dag ser ut som följer:
Se Malou, blogga och sticka lite.
Göra en äppelkaka.
Fota min lilla sjalmodell.

Så ska jag kolla på en massa kameror efter min far.
Kanske det finns NÅN som man kan ha användning av.
Återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0