F - O...

Satt precis och hörde Ian Wachtmeister (F.d Ny Demokrati) på tv.

Han har jobbat med att coacha Jimmie Åkesson i SD.
Han sa att Jimmie är en "RIKTIG SVÄRMORSDRÖM".
???????
Visst, säkert, apselut...
INTE.
Jag tycker nog snarast han verkar vara en RIKTIG MARDRÖM och inte svärmorsdröm.
Men alla har vi rätt att tycka olika.



Fast jag tycker nog som katten om Farbror Ian´s åsikt.
Och att han måtte ha en av världens minst intelligenta hjärna.
Jämsides med alla Sverigedemokrater.

Annars så är det ju sommar IGEN.
Höst, sommar, höst, sommar, jag håller på att bli helt schizofren på vädret.
Jag ska ut och lufta lungorna, sen ska jag på p-möte.
Det blir som vanligt en prövning för nacken, men jag tänker STÅ mestadels, för jag vill inte ha en sjuhelvetes kväll med nackvärk och magvärk.

Sista b-provet ska in idag.
Och SJUKT nog så har min kropp REDAN ställt in sig på SVÄLT .
Idag efter två svimfärdiga dagar, har kroppen anpassat sig och jag känner mig inte svimfärdig längre.
Jag har nytta av mitt "gamla liv", den saken är klar.
Bara att härda UT nu...
Nu, promenad i solen.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0