Nähe...

Idag meddelar nyheterna på tv4 att tidningen EXPO har gjort en undersökning om Sverigedemokraterna och den visar...
Att Sverigedemokraterna FORTFARANDA har STARKA kopplingar till NAZISTISKA ORGANISATIONER!!!!
VA?
Nähe?
Är det sant?
Vilken överraskning.
Not...

Ursäkta, men ver det NÅGON som inte trodde att Sverigedemokraterna INTE hade starka kopplingar till nazism?
INTE jag iallafall.
Jesus...
Isåfall är folk stendumma.

Idag har jag kört Vibblerundan.
Sitter nu och väntar på att sonen ska komma hem, han är vid farmor.
Sen ska vi iväg till KRÄKLINGBO MARKNAD!
Den bästa marknaden av alla, tycker jag och mamma också.
Vi tre drar iväg, sambon spelar golf och ska sen på personalfest.
Nu hör jag sonen, MOT KRÄKLINGBO!
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0