Sassa, brassa...

Ursäkta mig men...
Sassa blåste skiten ur Idol ikväll!
Djäklar, jag har fått en NY FAVORIT!
Hon var ju skitbra på ren svenska, oj, oj, oj.



Weise var faktiskt inte så dum han heller, men han kom inte upp till Sassas klass.
Fast det gjorde ingen, schack matt till resten av dom tävlande.
Fortsätter Sassa så här så blir hon livsfarlig.
Sassa, brassa, mandelmassa!

Så...
Blev jag ÄNTLIGEN klar med den UTDRAGNA, röda sjalen som jag harvat och harvat på.



Min gud så seg den var!
När sista fransen var klippt och påsatt...
( Påsatt lät inte helt okej, DITSATT...? )
Slängde jag den på stolen som jag använt till att hänga sjalen på när jag satte fransarna.



Och där får den ligga tills imorgon när jag kanske orkar med den.
I vanliga fall brukar ju jag jobba på som satan på slutet och känna en oerhörd tillfredställelse, på gränsen till eufori när jag är klar med mina alster.
Men den här gången känner jag bara ett stillsamt...



Vore bra om jag kunde FOTA med modell någon dag också.
Det har ännu inte blivit av, jag måste ta tag i det.
Innan läggdags nu, ska jag försöka hitta mönstret som jag letat ihjäl mig efter.
Det är PUTS VÄCK!
Passar rätt bra, för jag är inte så trött ikväll.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0