Smaken man aldrig glömmer...

Jaha...
Nu fick jag skäll på mailen för att det BARA handlar om mitt bajs här på bloggen!
Men vadå´da...?
Det är ju min vardag just nu.
Jag kan inte skriva om blommor och blader, när hela jag får spader!
Det är ju bara sjukdomar och skit på den här bloggen, bara att vänja sig eller hitta en annan bloggfavorit
Jag tror jag ska byta från "Sticka lugnt" till "Sjukis pjukis".
Det handlar ju mer om mina åkommor än handarbete.
Och så byter jag bloggnamn från "Stickqvick" till "Sickqvick", det blir inte så mycket förvirring av det namnbytet tror jag.



Förlåt...
Men man hittar SÅ mycket roligt på nätet, så jag var bara tvungen att bara slänga in den här skitroliga chokladen.
Man kan aldrig få nog av för smärtsamt LÅG humor.

Jag ska nu gå och lägga mig efter en smärtsam kväll, magen har "spelat allan" och jag är SKITHUNGRIG.
Och det är långt till nästa mål mat.
Vi har sett IDOL och båda mina favoriter gick vidare, Gotlands-Olle och Jay.
Så började jag se en rysare, men den var asdålig, så jag la ner.
Hängt på FB lite och terroriserat vänner
Nu, mot den dåliga boken och John Blund.

Och du som klagade...
HÅLL UT, stanna kvar som läsare, jag blir nog frisk och fri från krämpor såsmåningom...
I mitt NÄSTA LIV!
(I hope ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0