Sur-Madde...

Idag vaknade jag med det värsta menshumöret ever!

Jag har ont i hela kroppen, ont i huvudet, mår illa och vill bara gömma mig för omvärlden.
Pms när den är som VÄRST.
Jag svor för jag var tvungen att byta sängkläder i min säng, jag till och med bara HATADE min promenad.
Jag ville inte gå ut men jag ville inte heller vara hemma.
Jag ville bara skrika "SKITPROMENAD", och ändå pinnande jag på.
I MOTVIND...
Men på hemvägen var det iallafall medvind.
Och så är det SOL också.
Jag vill att det ska ÖSREGNA idag, eftersom jag bara sitter inne.
FY, jag känner mig som en zomibe.

Just nu sitter jag framför dumburken och ser serien "Kronprinssesan" på SF-kanalen.
Jag såg den aldrig när den gick på tv och idag visar dom alla delarna på ett bräde.
Jag göttar ner mig i soffan och mens-tjurar.
TUR för sambon att han jobbar, jag hade bitit skallen av honom annars.
Jag hade bitit skallen av vem som helst iofs...
Sur-Madde visar sig från sin allra sämsta sida.
Jag funderar på om jag ska gå över till macken och köpa godis.
SMOCKA i mig.
Fast då får jag väl ännu mera huvudvärk.
Och så vill jag ha riktigt FET mat.

Iförrgår fick jag för övrigt nog på facebook.
Eller inte på själva facebook, men av en person som jag började känna mig trakasserad av.
Och jag tyckte nästan att det blev lite läskigt.
Igår tog jag bort personen efter ett mycket hätskt uppvisande på min sida.
Det blev för mycket helt enkelt.
Och jisses så LUFTIGT det kändes helt plöstsligt.
Facebook är kul tycker jag, men ett tag nu blev det riktigt jobbigt och otrevligt.
Nu är det högt i tak igen.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0