Nya Tiger....

Vilken dag, gud så varmt det har varit, så underbart!!!!!!!!!

Jag har spenderat hela min dag ute.
Jag gick utanför dessa dörrar klockan 10.00 idag, och kom in 16.45 för att duscha.
Det blev Vibblerundan och sedan trädgården resten av dagen.
TYVÄRR har jag värk idag, men jag gjorde så mycket här på morgonen för att sambon skulle städa.
Då jobbade jag undan "småfixet" för det tar så lång tid för honom...
Bättre att jag gör det så får han göra det grova städjobbet.
Jag fick som sagt ont och det har hängt kvar hela dagen.
Men jag överlever.

Vi har bytt sofföverdrag också!
Min kusse köpte nya på IKEA och hade med sig när dom kom till ön.
Jag har väntat med att sätta på dom för sommaren blir det ju så mycket spring och smutsiga fötter både här och där...
Men idag tvingade jag sambon och mamma att byta överdragen och JISSES vad bra det blev.
Dom slitna manchesteröverdragen sparas till "nödfall" men jag ska nog köpa ett set till i det här tyget.
Det är skitsnyggt!
Fast nu måste jag ju då köpa nya soffkuddar också, dom vi har ser URFULA och jätteslitna ihop med dom nya överdragen.
Jag tänker mig turkosa eller cerisa kuddar till soffan.
Jag ska kolla Indiska, dom BRUKAR ha det jag vill ha!
Det får bli min investering för denna månaden
FINT blev det iallafall.

Sen har jag varit i trädgården och virkat på MIN SJAL.
Trots värk har jag gjort det, då har jag inte tänkt så mycket på värken faktiskt.
Och jag blir väldigt nöjd med sjalen, TROTS att jag var tvungen att virka in grönt som jag inte tänkt mig från början.
Och så var jag tvungen att kosta på mig ett nytt nystan till avslutningen.
Det hade inte blivit snyggt annars, men...
Det blir ett par handledsvärmare av resterna när jag är klar med sjalen.
Så det blev inte riktigt som jag ville, men det blir bra ändå.
Jag kommer förmodligen bli klar ikväll eller imorgon.

Och medans jag virkade så satt jag i bara bikini såklart...
Jag är SVART.
Idag hade jag solkräm faktor 30, och jag är svart.
Helt otroligt.

Sambon har städat och sedan spelat golf i trädgården.
Han övar och längtar ut på banan.
Jag ser en ny TIGER WOODS framför mig...
Fast UTAN alla fnask förhoppningsvis
Kanske vi blir RIKA ändå trots allt om han nu gör karriär son golfproffs.
Nu...
Jag är så djävla godissugen så jag DÖR!
Macken nästa.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0