Superpolisonger...

Läggdags snart...
Och jag har läst läxan 2 ggr idag med sonen, engelskaläxa.
Han börjar bli grymt duktig.
Och NATURLIGTVIS när lampan ska släckas och han ska sova...
"Mamma, jag har GLÖMT en läxa hemma vid pappa, som ska lämnas in imorgon!"
Som vanligt.
Och så vill han lösa det problemet när klockan är 21.00 och han ska sova.
Det vill inte jag...

Så mycket GOS har vi väl inte fått till heller.
Pga min mage och att sonen suttit KLISTRAD framför WOLVERINE.
Han har sett filmen 2 gånger idag.
Och vid ett tillfälle kläckte han ur sig:
"Fy fan vad snygg han är!"
Håhåjaja, jag säger som jag sa för någon vecka sedan:
Vi har båda en crush på Hugh, men av OLIKA andledningar misstänker jag.
Och sonen uttryckte att han var besviken att han fått pappas hjärtformade ansikte, han ville ha mitt avlånga...



För då skulle han bli snyggare om han skaffade samma POLISONGER som Hugh.
Mhm, sa jag, ja SÅNA polisonger vill man ju verkligen (inte) ha.
Och fick en vision av RONNY & RAGGE framför mig.



Och vet inte om det kändes SÅ HETT.
Jag tror kraftig hårväxt i fejset är snyggast på Hugh faktiskt.
Och med tanke på att det kommer ta X-antal år innan sonen kan odla superpolisonger, så hinner han nog ändra sig.
Och Hugh kommer vara ett minne blott, FETT UTE som det heter på ungdomsspråk.

Själv har jag haft sönder ett halsband som är sonens, som jag FÅTT LÅNA i sommar.
Lädersnöret bara brast häromdagen och sonen kommer bli skogstokig OM han ser det.
Jag har förtillfället gömt det i min låda i badrumsskåpet, måste snarast inhandla lädersnöre och försöka fixa ihop det och hänga in det på hans rum...
Som om INGET HÄNT.
Himla ohederligt
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0