Räknat fel.

Snart läggdags och jag har räknat FEL!
Kul, eller inte...
Jag väljer INTE.
Jag hade missbedömt garnåtgången till min senaste sjal och måste köpa ett nystan till.
Hur detta nu är möjligt det vet inte jag, jag brukar inte misslyckas med det.
Men nu har jag gjort det, och det är med SÅ LITEN marginal att jag blir rent förbaskad!
Väldigt liten marginal.



Men som vanligt när något sådant händer, och man inte har något överblivet garn i rätt färg, så får man bita i det sura äpplet och gå och köpa MER garn.
Alltså blev inte sjalen klar.

Nu ska jag se klart första avsnittet i en ny serie, "The Event", sen sova bort värken i min nacke.
Imorgon har jag en massa samtal att ta tag i, dels jobbrelaterat, schema som jag inte är nöjd med och dels...
Sjalrelaterat
Och lite till.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0