Min lille prins...

Vaken och MYCKET PIGGARE än igår.
Gud så skönt!
Lustigt nog somnade jag inte förrens vid 01-tiden ändå igår, för jag såg ju den där filmen.
Men jag var väl övertrött antar jag.

Morgonen är solig, men blåsig.
Jag och sonen skall gå till affären och köpa med någon mat till fotbollsturneringen han ska på.
Sambon...
Ja, han är ju på golfkursen, dom måste fan blåsa bort idag.
Hoppas det går bra ändå.

Min plan för idag, när jag blivit själv här blir:
Promenad och franssättning.
Och hitta på ett NYTT projekt, känns lagom för en lazy lördag.
Sen kommer sonen hem SENT tydligen, så det blir väl kvällsmys.
Nu ska jag traska iväg med min lille prins...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0