Sjal, fotad och klar!

God förmiddag!
Dimma ute, så jag gissar att det blir SOL i eftermiddag.

Jag är kass IGEN och kan knappt svälja, skållhet.
Skulle på lunchdate, men det har jag fått ställa in.
Förkylningen tar fortfarande ut sin rätt.
Jag ska ju jobba imorgon så jag MÅSTE ta det lugnt.



http://stickqvick.blogg.se/butik/

Den lila vårsjalen är FOTAD och utlagd i butiken.
Idag är jag himla nöjd med den, och den var skitsnygg till jeansjacka med en vit topp under.
Skulle faktiskt HELT PLÖTSLIGT velat ha en själv!
Men jag tror jag ska hålla mig undan nålstorlek 2 och 8/4 garn ett tag...
Det är ju så dj-la SEGT typ

Jag håller på och rekar symaskin, återkommer om en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0