Lagt lite bud på Tradera...

Detta har varit en otroligt lång och seg dag.

Mest suttit vid datorn och hängt, allt för att inte anstränga nacken.
Men jag är lite gladare idag än igår ändå för...
Jag har hittat SKITSJYSSTA mönster "att fynda" på Tradera, som jag har lagt bud på!



Oj, oj, oj, kolla in dom mönstret ovan
Jag nästan DÖR i dräggel-mode-vill-ha-begär faktiskt.
Detta är såna där mönster jag skulle kunna betala hur mycket som helst för att få.
Jag leder budet, det ligger på EN krona.
Jag kan bli helt skinnad



Me like...



Funderar på att lägga ett bud på den här underbara blusen också...



Ska fundera tills imorgon så får jag väl se, än så länge ligger den bara under "minneslistan".
Där ligger budet på 20 kr.
Jag har även bestämt mig för att beställa lite tyger från "Stoff & Stil".
Allt för att känna att jag ska något att se fram emot när jag väl fått symaskien.
Listan att beställa till "Stoff & Stil" ligger redo och så fort lönen är inne på kontot...
Off I go i beställning av tyg.
Det kommer ligga på ca 380 kr plus frakt, så det är det verkligen värt!
Jag ska visa tygproverna jag har valt imorgon.
Nu...
Sängen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0