Ett påsktåg som alla måste hoppa på...

Piju...
Morgonen har varit effektiv!
Jag har suttit och räknat efter hur många vi blir på påskafton...
Det slutade på summan 20 personer.
Jag kollade bordtillgång och sittplatser i mitt hem:
Det slutade på 18 pers.
Okej...
Kollade restauranger på nätet och påskbuffé:
Resultat 0.
Okej.
Har nu gett alla berörda förslag på Bageriets Grekiska buffé som alternativ.
Och kan dom klämma in ett par ägg eller två så blir vi nog väldigt tacksamma.
Vi får väl se vad folket i släkten säger, och så kan vi förhoppningsvis boka idag.
Annars måste vi ha en festlokal typ, för att få plats.
Inte lätt att vara många och vilja umgås!
Och finns det inte plats på Bageriet...
Ja, då får vi väl försöka lösa det ändå.
Håll tummarna!

Okej, mellanspel...
Alla har hört av sig, alla är med på "Bageriet-tåget"!
Nu ska vi bara se om Bageriet är med på tåget också, håll tummarna igen.
Jag ska nu lägga upp en annons på den gula sjalen...
Återkommer.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att allt kommer att klaffa och att Bageriet kan ta emot er!



Kram och Glad Påsk!

Ingride

2011-04-19 @ 10:59:26
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Madde Herself

Allt är klappat och klart!

Vi kommer få en toppenpåsk :D

Kram och Glad Påsk till dig med!!!

2011-04-19 @ 11:15:49
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0