Idag...

Det blev inget mönsterfix eller utskärning idag heller!
Jag har helt enkelt inte hunnit.
Efter promenad och dusch var klockan redan 12.30.
Sen fixade jag en massa hemmafix, satt i soffan en halvtimme...
Och sen kom min äldsta moster hit med mamma.
Då gick jag ut och fikade dom i trädgården i någon timme, det var ett tag sedan jag såg min moster.

Sen fixade sambon ny botten på kaninburen, den gamla gick sönder i höstas när vi tog in buren.
Den hade växt fast!
Vi hade annat nät som sambon satte dit men det var inte bra.
Det var för hårt nät och för tätt, jag tror han får väldigt ont i tassarna av det där nätet.
Vi får köpa nytt på torsdag.
Han fick vara ute idag iallafall, och var VÄLDIGT GLAD efter ett tag att få komma ut.

Så kom den efterlängtade lilla Sunshine med mamma i släptåg!
Min lilla godisbit, sockertopp...
Jag hade bakat bröd i bakmaskinen, limpa, som vi sen avnjöt på Las Palmas-balkongen och fika ( igen ;) till det.
Ja, sen när Sunshine tröttnade på balkongen, då fick vi flytta in.
Jag och Sunshine dansade till "Nicke & Mojje", vi läste bok om en krokodil och lite annat smått o gott.
Medans mamma och jag försökte prata samtidigt.
Det gick ganska bra

Dom var kvar rätt länge, så jag har ätit kvällmat precis just nu.
Nu ska jag se "Huset full med hundar" och bara ta det lugnt.
Det har liksom varit fullt upp av motion, hemmafix och umgänge hela dagen.
Jag ska nog virka lite.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0