Vi ser film, jag och sonen...

Jag och sonen sitter just nu och ser estetisk, kinesisk actionfilm, "Flying Daggers".
Vi är faktiskt helt hypnotiserade, den är liksom så himla vacker.
Jag hade tänkt att vi bara skulle se den tills jag blev klar med sjalen, men nu måste vi se den ända tills slutet.
Vi såg "Allt flyter" också, helt okej och vi satt och småfnissade från och till.

Och min nya sjal är NÄSTAN klar.
Det är bara fransar som ska på, sen helt klar!
Djäklar vad det går undan
Bilder efter franssättningen imorgon.
Sen...
Börjar jag på något nytt.

Sambon...
Ja, han jobbar som vanligt.
Fast imorgon är det en STOR DAG för honom...

Han ska börja på sin GOLFKURS!
Äntligen ska han ta sitt golfkort eller vad det heter, så han får spela vart han vill.
Han är så taggad och tjatar nästan lika mycket om det här hemma, som jag tjatar om den där djävla symaskinen här på bloggen.
Nu ska jag se klart filmen med sonen, vi ses imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0