Vi fortsätter på Guds-spåret...

Vi fortsätter väl på GUDS-SPÅRET när jag ändå har börjat på den linjen idag...
Jag tror GUD älskar mig idag!
(trots att jag ljuger mig rätt ner i helvetet...)
Men jag tror det är Jesus som är lite känslig för sån´t, inte Gud.
Å det är ju ändå Gud som bestämmer



Ja, det har hänt några ROLIGA saker som jag inte kan gå in på just nu, men jag kommer återkomma i frågan.
Runt påsk kanske.

Annars blir jag bara tröttare och tröttare.
Jag har hinkat i mig vatten och kaffe om vartannat.
Vatten för att inte bli uttorkad av allt kaffe, och kaffe för att känna mig pigg.
OMÖJLIGT kan jag meddela.
Det enda som hänt är att jag börjat svettas av allt koffein, får väl en hjärtattack av snart.
Effekten av pigghet har alltså uteblivit!

Vi skulle ju ha gosat med Lilla Sunshine och mor här på eftermiddagen, men dom ringde...
Dom har SPYTT inatt.
Kändes inte som jag var KRAMVÄNLIG alls, när jag hörde det.
SUCK!!!
Nu har vi inte setts på tre veckor, det är alldeles för lång tid.
Inget har tajmat mellan sjukdomar och JOBB!
Ja, det var bara att ta nya tag och hoppas på nya gos-tag om några dagar då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0