Batiktyger på rea....

Idag vaknade jag 10.00!!!!!
Herregud, vad hände?
Ja, någongång per år ska man väl vakna SÅ sent också, men halva dagen har ju gått när man vaknar så dags.
Alltså blir det ett minikort inlägg nu, för jag ska ut med hunden på promenad innan ljuset försvinner.
Klockan är ju redan 11.20 nu.
Min gud.

Jag hittade en tygaffär på nätet igår, och jag höll på att smälla av...
Dom hade batiktyger PÅ REA!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, och snygga var dom också, priserna låg på mellan 49 - 59 kr.
Var påväg att investera i nya garner, men jag kan bara säga att det kommer jag INTE köpa.
Nu ska här beställas batiktyger, frakten låg på 59 kr oavsett hur mycket man beställde.
Jag tror precis jag dog och hamnade i himlen.
Tvärdog.
Ja, så då behöver man, eller JAG, inte färga tyg framöver, bara när man/jag har lust!
Oj, oj, jag ska sätta mig att beställa i eftermiddag, har redan gjort en lista såklart
Mer om det sen, nu måste jag ut med den rastlösa hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0