Jag är sjuk...

Vad har jag gjort idag då?
Inte ett skit.
Städat MIN dator och ordnat bilder, kollat garn och tyger.
Nu känner jag mig MER sjuk än imorse.´
Nybyggarkussen var förbi en sväng förut, men jag bjöd faktiskt inte in dom mer än i farstun.
Vill inte "bjuda" på några baciller nu när dom är här på semester.
Vi pratade kanske i 10 minuter och jag kände mig pigg...
När jag gick upp för trappen efter dom hade gått, då var jag helt slut!
10 minuter besök, och sen är man slut.
Har man feber eller har man.

Har pratat med jobbet, skulle höra av mig till dom imorgon igen.
Känner jag mig som jag gör nu, då blir det inget jobb.
Jag orkar inte ens äta ordentlig mat, det får bli fil och banan sen, jag har faktiskt inte ens matlust.
Jobbigt att svälja.

Jag som skulle SY och allt idag.
Fan, nu spiller jag bara en massa tid på att sitta och hänga och vara kass.
Ja, så så mycket mer har inte hänt, jag är sjuk.





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Krya på dig!



Kram Ingrid

2011-12-27 @ 19:04:39
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Madde

Tack! :D

2011-12-27 @ 22:27:32
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0