Jag överdoserar...

Jag överdoserar "Zyx citron 3 mg"!
Mamma var på apoteket och köpte ovanstående halstablett, den dövar faktiskt det onda ganska bra.
Bara ett problem, man ska inte ta mer än tre per dygn.
Jag har nu tagit fem.
Jag överdoserar alltså heavy.
Vet inte vad dom förmodligen SVÅRA  biverkningarna är, för jag har inte läst på...
Men jag tror jag struntar i det.
Halsen blir tillfälligt bedövad, och det är så himla skönt.

Medans killarna bowlade, såg jag film "Nawals hemlighet".



Hyllad film med många "pluppar" från olika tidningsrecensioner som ni kan se.
Jag...
Tyckte filmen var vidrig på ett äcklande sätt.
Den som skrev den här storyn ville väl twista till ett "drama/krigsmanus" men jag tyckte det blev fel.
Jättefel och för mycket.
Den som ser den får väl döma själv, men jag tycker man kan beskriva krigsförbrytelser på ett annat sätt än i denna filmen.
Kanske jag måste smälta den först, men faktum kvarstår, jag blev inte berörd, bara väldigt äcklad.
Faktiskt inte film jag rekommenderar.
Nu ser vi...



... den är redan nu bättre än den förra filmen.
Och då gillar inte jag ens sådana här filmer.
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0