Offerkoftan och Den Oberörda...

Degandet kvarstår.
Det går inte att uppbringa ett UNS av ork idag tydligen.
Sambon surar för att jag inte vill öppna en chokladask.
Vi har MASSOR med annat godis i kylen, vi äter upp DET först, oki...?
Då blir han sur och menar på att HANS godis alltid ska öppnas jämt, varför inte mitt?
För vi har öppnat godis i kylen redan.
Sen surar han för att jag vill se Lejonkungen om en stund.
Kan vi inte se en GEMENSAM FILM?
Ja, Lejonkungen...?

Nä, då går OFFERKOFTAN ut i köket och hämtar SIN chipspåse och SIN coca cola, lommar in i sovrummet och spelar just "Offerkofta".
"Då ser väl jag något annat då", säger Offerkoftan.
Amen pliiiiis do, säger Den Oberörda, gääsp!
Den Oberörda orkar faktiskt inte riktigt bry sig.
Milou har tydligen valt sida och ligger brevid mig, nåväl, då är allt som det ska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0