Grädden på moset...

Nu har jag köpt...

   

   

... bland annat.
Jag har känner mig GRYMT nöjd, och hoppas nu att färgerna och tygerna är BRA när dom kommer fram.
Då lär det bli fler och mer beställningar framöver.
GUD va jag ska sy nu!
Batiktyg, ME LOVE!!!!!

Annars så släppte jag ut hunden en stund själv innan vi skulle ut och gå, tror hon var själv max 3-4 minuter.
När vi ska traska iväg och jag ska dra på henne lilla ytterrocken så känner jag att det stinker.
Hon har hittat KATTBAJS IGEN, som hon hann sätta i sig på den korta tiden.
Jaha...
In och skrubba av det värsta på öron, tassar och mun, sen iväg på promenad.
Jag som då INTE hade behövt bada henne idag efter promenaden, för det var väldigt torrt ute i skog och mark...
Men jag blev ju tvungen ändå, eftersom hon käkat kattbajset.
Så det blev en ONÖDIG helrengöring med tandborstning när vi kom hem.
Plus att jag trampade i hundbajs under promenaden som grädden på moset!
Helrengöring av skorna också alltså.
Jippie!
Djävla LATA hundägare som inte kan plocka bort hundbajs när deras hundar bajsar på en stig!!!
Jag blir så förbannad.
Skitsamma, nu sitter vi iallafall i soffan och luktar BLOMMA båda två

Sonen stack med sina kusiner på bio idag, och är nu där och leker.
Sambon ska laga tacos till middag och sen dra på poker.
Jag ska se "Skönheten & Odjuret".
Jepp, just den och Lejonkungen har faktiskt inte sonen så det är inte så ofta man har sett just dom två filmerna.
Jag, Madde 5 år ska alltså se lite tecknat om en stund.
Och min bajshund också förstås.

Jisses så glad jag är...
En perfekt jul och så TYG på det.
Nu kommer jag sitta som på nålar tills tyget anländer.
Imorgon kanske jag ska sy den där blå klänningen som jag så fint nålade upp, som jag ännu inte hunnit med...?



Jominsann, jag har inget planerat imorgon, kommer inte planera något heller, det blir SYDAG imorgon.
Mitt egetfärgade tyg och min egenvirkade spetsbård, ska sys ihop med min egen symaskin.
Jippie, jippie, happy, happy!
Vilken kreativitet som flödade ut i mina ådror just nu, som värsta vårfloden blev det.
Skall till och med virka på min ljusgröna tunika ikväll, jag är ju klar med "Hjälpstickan"-grejerna så...
Nu kan jag ägna mig åt bizniz igen
Oki, vi ses sen, nu ska jag handarbetsjobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0