Mål i sikte...

Ingen OND HALS, som inte har något gott med sig...

Ja, att må så här är fan inte kul, men HERREGUD vilken TUR ändå!!!!
Jag har jobbat.
Jag har inte tålamod att sitta still med datorn så här länge i vanliga fall, men vad gör man när halsen värker och febern pendlar?
Ena stunden har jag varit skållhet, nästa stund på med morgonrock för att jag fryser som en hund, så blir man skållhet igen.
Jag har alltså "jobbat", för jag fick en idé efter "datorstädningen" och vad har jag hittade jag då?
Jo,  jag har hittat...

 
 
 
 

...tyger!
Jag har hittat BATIKTYGER i alla möjliga former och prisklasser!
Det mesta är skitdyrt, men säljer man det man SYR framöver, då kan det vara väl värt sina slantar.
Och inte nog med det, jag fick en skitbra idé, inte bara skitbra, utan så in i helvete skitbra idé!
Ursäkta att jag svär, men det är en så bra idé, så det nästan kräver svordom.
Iallafall tycker jag det.
För jag gillar ju som bekant att svära

Så nu ser jag toppar, tunikor och klänningar framför mig.
Känns som om jag har någon sorts MÅL i sikte!



Något åt det här hållet var det väl...

 

Och massor av mönster ligger och väntar...

  

Äntligen, jag säger bara, äntligen, i sommar vet jag iallafall EN person som kommer ha skitsnygga kläder!
Å det e jag!!!
Jag har bara en sak att säga och det är:

Feber och halsont VIK HÄDAN, det här har jag verkligen inte tid med.

Nu när jag vet vart allt finns som jag vill ha, då vill jag producera, då vill jag sy.
Inte sitta här och hänga.
Jag får sjukstress efter endast ett dygn som sjuk.
Imorgon äter jag nog en hel vitlök rakt upp och ner, nu ska jag hoppa isäng och sova.
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0