Vilken lycka...

Idag började NÅGON morgonen med att skälla på FIENDEN i spegeln (dvs sig själv), sen direkt på en hatade Halmgrisen och skällde på honom och när det blev TYST från matte på det också...
Då skäller vi på husse som fortfarande låg och trynade i sovrummet.
Hm...
Jag tror Milous vaktinstikt har vaknat, samt att hon har blivit tonåring.
Lite kaxig har hon allt blivit.
Och hon har precis löpt för första gången i livet.
Så någonstans verkar det som man "måste" få ut sina tonårshormoner.
Jag hoppas INTE hon har lärt sig detta av dom gap-yliga grannhundarna bara
Nä då, jag tror bara det är lite tonårtrots.

Nu ska jag kolla internetbanken och se om jag fått in pengar idag kanske...?
Håll tummarna att jag har det.
Sen ska jag till sonens skola, det är julavslutning idag.
Då vet jag EN som är glad, sonen.
Jullov i två hela veckor, vilken lycka!
Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0