Flopp, flopp och åter flopp!

Det här med hemsidan...
Det går inge vidare på den där nya bloggsidan heller!
Bara trassel med texten, och det går INTE lika lätt att ändra och ladda upp bilder som JAG vill ha det...
Som här.
Fast det är snyggare DÄR.
Men jag överväger nästan att vara i denna formen i allafall...
Med tanke på framtiden.

Här kan jag gå in att ändra inlägg hur jag vill, utan att texter ändras så fort man lägger upp en ny bild.
Vilket kommer krävas eftersom jag kommer byta ut alster efter vartefter.

Fattar ni ens vad jag dillar om nu?
Jag tror inte jag gör det SJÄLV när jag läser vad jag skrivit, om jag ska vara ärlig.
Jag är för trött nu, på huvudet isäng!
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0