Gör inget olagligt bara...

Förlåt, filmen hette visst "The kids are all right".



Jag skrev fel förut.
Den var med BERÖM GODKÄND, väldigt subtil humor och väldigt oamerikansk.
Sån´t gillar jag.
Annette Bening som spelar en av huvudrollerna gjorde det VÄLDIGT bra som den lesbiska, nästan despotiska "mannen" i huset.
Nä, det var en bra film att se på en söndag, ensam...



Men jag har det mysigt som ni märker...
Tända ljus och myslampor.
HEEEEEEELT själv.

Sonen och hans kompis kom över hit, har varit inne en stund och så stack dom ut och har "smygit på folk", enligt deras egen utsago.
Och sprungit.
GÖR INGET OLAGLIGT bara, sa jag och hoppas att dom leker...
Lagligt
Nu har jag hamnat i BARNFILM igen, Ice Age 3 för hundrafemtielfte gången.
Ja, fast jag bloggar ju också förstås.

Började på den tredje och sista snooden som är beställd.
Men jag orkade bara några varv, jag får göra ett ryck imorgon istället.
Nu har jag ju vilat hela dagen så imorgon är jag väl fit for virkfight igen.
Jag har börjat iallafall.
Sen...
Ska jag börja om på den där ringvästen.
Men jag har bestänt mig för att försöka skippa det där mormorsrute-mönsterliknande mönstret.
Om jag kan ska jag försöka något basmönster och anpassa.
Jag får väl se hur det går, men först ska jag bli klar med beställning.
Bizniz first, then pleasure
Nu bizniz, kvällsmat.
Och nu till en GÅTA...
Vad är det som börjar på tv om 1 timme och 50 minuter?
Ja, det vet väl dom flesta, den var lätt:
"SJAS OVE, sjaaaas!!!!"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0