Läskiga döingar...

Just nu är jag AS-SUR!
Den här nya hemsidan är BAJS!
Det är så mycket PROBLEM bara att skriva texten jag vill ha, det krånglar hela tiden för minsta lilla och har jag sparat en text, går in lite senare för att göra lite till, kan hela TEXTEN och UPPLÄGGET ändra sig!
Helt hopplöst, då måste jag börja om från början igen.
Inte vidare smidigt alls, jag blir skitsur.
Och lägga upp bilder...
Ja, det kan inte läggas upp/lagras mycket bilder, bara några få, annars måste man betala för mer lagringsutrymme.
Jag har kommit en bit på väg, men jag funderar redan på att lägga ner!
Innan jag gjort ALLT.
Ja, den är SNYGG, men krånglig att JOBBA MED, och för lite bildlagringsutrymme.
Och vad vore FÖRSÄLJNING utan en massa bilder?
Inte mycket.

Jag får förmodligen tänka om och försöka hitta något annat!

Men lite glad är jag ändå för vi ska göra något jag längtat efter.
Vi ska se film snart, vi ska se PSALM 21!
En riktig rysare som jag verkligen sett fram emot.
Nu släcker vi snart ner och sen...
LÄSKIGA DÖINGAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0