Tredje gången gillt!

Här har vi pratat så vid BÅDA nästan behövde halstabletter!
Pga av heshet.
Vi har pratat så mycket och OM så mycket så det är inte klokt!
Min bonuskusin kom vid 15-tiden ca och gick vid 20.30-tiden.
Vi har verkligen babblat om ALLT.
Så eftermiddagen och kvällen har gått fort kan jag säga.
Vi hade, upptäckte vi en RAD likheter, inte bara i vår personlighet utan även...
MELODIFESTIVAL-likheter!
Jo´rå, här hade vi en lika engagerad melodifestivalfantast som en annan!

Jag bakade mina kardemummascones, och tredje gången gillt...
IDAG blev det BINGO!
Jag gjorde "kryddningen" någonting mittemellan mina två förra bak, och idag...
Vart dom perfekta.
Jag fick kvitto på baket också, jag gjorde ganska stora scones och jag visste att min bonuskusin hade ätit rätt nära inpå för det sa hon innan hon kom hit...
Ändå åt hon faktiskt TVÅ scones, tyckte dom var jättegoda och ville ha receptet!
Om man orkar äta två scones tätt inpå lunch...
Då är dom nog rätt goda
Jag lägger upp receptet i ett separat inlägg senare eller imorgon.

Annars idag, så har jag repat upp den där ringvästen!
Den kändes på tok för stor, eller både såg och kändes för stor.
Och då har jag ju ändå RÄKNAT OM den från orginalet och gjort den mindre.
Jag börjar om och räknar om igen, gör ännu mindre.
Man vill ju inte ha en väst som är tung som fan, den ska ju vara lätt och smidig.
Det blev inte den här.
Jag tror att jag ska försöka räkna ut en mindre variant om en stund.

Jag har även gått in på BLOGGER.COM och skapat mig ett konto där!
Inte för att jag ska börja blogga på annan adress, men jag ska försöka göra en HEMSIDA där istället.
Blir inte lika bra UTFÖRANDE som den där gratissidan jag precis startat upp, men den är ju omöjlig att skriva och skapa på, som jag skrev och det går inte att ladda upp valfritt antal bilder utan att behöva betala.
Jag har kollat andra gratissidor också, men antingen får man testa gratis i en månad, och SEN börja betala...
Och det har jag inte lust med.
Sen fanns det utländska sidor men det ger jag mig inte in på, ifall att.
Jag ska nog få till det ändå...
På något sätt.

Visserligen hade jag ju kunnat starta en undersida/underblogg till DEN HÄR bloggen.
Så som jag gjorde med bildbloggen, men nä...
Det är så djävla dåligt utbud med MALLAR och texter m.m här, så jag valde den andra bloggen istället.
Så får jag väl se vad jag får ihop.
Jag tror nog att jag ska göra det istället för att virka nu, jag är för trött för att kunna räkna ordentligt.
Jag spar det till imorgon när jag kan tänka lite klarare.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0