Ninaninaninanna... (ska föreställa boktipsets signaturmelodi)

Just nu sitter jag och gäspar som besatt.
Jag kommer inte bli så långrandig framför tv´n, jag är så trött.
Tyvärr för mig, så läste jag ut min min senast inköpta bok igår.
Och GLÖMDE köpa en ny idag.
Surt sa bokmalen om sänggåendet då!
Sambon erbjöd att jag kunde låna en av honom, men vi har inte samma boksmak överhuvudtaget.
Han läser Dan Brown, Jan G och typ president-spion-konspirationsdeckare á la John Le Carré.
Me hate.
Mamma och jag har samma smak, men...
Där är det JAG som står för bokinköpen och HON lånar.
Jag funderar på om jag ska kvista över till macken och se vad deras pocketstapel har att erbjuda.
Har jag tur finns det något som tilltalar mig!



Imorgon ska jag jobba, men jag bloggar INNAN jag sticker iväg.
Vi ses då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0