Jeg synes han er flott som fan...

Hå och hej med farbror Frej...
Vilken BRA dag det blev idag!!!!!!!!!!!!
Av många orsaker.

DELS blev det en motionsrunda på HÄLLARNA, ja, jag vågade mig ner där trots snön men...
Det har förmodligen blåst så in i bomben där så det var rätt snöfritt, snön hade blåst bort.
Det gick bra att gå där.
Idag blåste som tusan, men för en gångsskull gjorde inte det ett smack.
För jag kunde gå på Hällarna och det var inte en DJÄVEL DÄR.
Bättre än så...
Kan man inte ha det!
På hemvägen hade jag medvind, jag flög hem.
Jippie.

Väl hemma hann jag ta en dusch, käka lite snabbt och sen...
Kom lilla SUNSHINE på spontanbesök med sin pappa.
Så vi fikade och hade det trevligt och Sunshine hon ville BARA hänga med sonen.
Sonen tyckte väl det var kul i 20 minuter, sen var han klar med umgänget.
DET...
Var inte Sunshine.
"Oar, Oar, Oar, Oar..."
Ja, hon sprang väl fram och tillbaka till hans rum och ropade hans namn ca 3000 ggr
Och sonen svarade tålmodigt:
"Ja, jaa, jaaaa..." på varje Oar han hörde.
Och nu har hon verkligen kommit in i PAPEGOJSTADIET!
Hon härmar VARJE ORD man säger.
Det är som en lite ordkopieringsmaskin som bara spottar ut ens egna ord.
Det är lite som att höra sig själv prata med ett efterföljande EKO

Sunshines pappa och sambon dom hade GOLFMÖTE!
För sambon har köpt klubbor idag för 950:-
Och Pappa Sunshine var SUPERIMPONERAD.
Det var han som hade ringt och väckt sambon idag och tipsade honom om klubborna som varit på annons i tidningen.
Det visade sig att det var två hus bort från oss.
Och sen kom ju då Pappa S hit för att inspektera inköpet och var mkt imponerad.
Bara EN av dom där klubborna var tydligen värd hela priset!
Oj, vilket kap, hurra, sa jag lite torrt...

Sen satt dom här och pratade GOLF.
Och jag kunde tillslut inte låta bli att slänga ut en lite gliring om deras TÖNTIGA GOLFPRAT.
Då fick JAG på moppo direkt, påhoppad av två små moppsar!

Och jag förstod helt plötsligt hur sambon eller Sunshines pappa känner sig när jag och min bästis (hon 30-32-åringen ;) sitter och DISSAR ner dom.
Vi har ju så himla skilda åskiter gentomot våra respektive, och vi är så HIMLA HACKIGA och ihopgaddade jag och min bästis och plattar så gärna till dom...
Jag är INTE van att vara i UNDERLÄGE SJÄLV.
Tillplattad som asfalt blev jag.
USCH, det vill jag aldrig vara med om igen!
Jag ska se till att jag håller käften när jag är själv med dom, och hacka EXTRA MYCKET när jag och min bästis är ihop.
Då vinner ALLTID VI.
Jag hatar att förlora

Så fick jag sms från Norge idag...

Jag hade ju skrivit om den där Ari Behn igår, och fick idag:
"Skitsnygg???
Vi norska släktingar er i sjokk etter ditt siste blogginlegg!"
Och så fick jag en bild på Ari när han är mindre till sin fördel.

Tyvärr kan jag inte ladda upp bilden från mobilen här, med det var en Ari med kajal runt ögonen och fult hår.
Jag kontrar med...
Han var FUL på EN BILD ja...
Men alla bilderna jag hittade på nätet nyss...
Dom var han SKITSNYGG på!
Jag hittade inte en enda bild där han var ful!



Nej, jeg synes han er flott som fan!
(FLOTT är väl SNYGG va...? )



Fast, jeg synes SAMBON er flottere såklart
Ursäkta norskan, jag vet ikke vis den er korrekt, jag har ju lärt mig den av Billeba.
Nu så hoppas jag att dom inte blev allt för TRAUMATISERADE av min beundran av hans fägring.
Fast kanske bäst att jag släpper den sista sjokk-bomben också...
Jag har bestämt mig för att läsa Karl Ove KNAUSGÅRDS "Min kamp" också.
Jag hoppas ni överlever
Så nog av det privata nu!
Nu ska jag brygga kaffe, snart Melodifestival och så kommer bonuskusinen.



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Godkväll !

Om jag ska vara ärlig så läste jag det Du skrivit,men tror jag tänkte hela tiden på mat, för fy vad hungrig jag är..och en snygging på slutet,den slukar jag...Den där farbror Frej var en kul grej när det höll på.



Ha en trevlig helg av det som är kvar av den !

2011-02-26 @ 20:19:41
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0